Website radicaal vernieuwd
De website is een van onze belangrijkste instrumenten. Hij bepaalt voor een groot deel de ervaring van geïnteresseerden en van klanten. Daarom vormt hij een speerpunt in de vernieuwing — onder andere om het beleggen te demystificeren.
Over beleggen wordt vaak ingewikkeld gedaan, en dat zie je terug in veel websites. "Bij Easybroker doen wij het anders," zegt CEO Michiel Lerou. "We kijken grondig naar het hele proces, van oriëntatie en aanmelding tot het inleggen en de ondersteuning bij vragen. Welke drempels zijn er? Waar blijven gebruikers haken? Aan welke informatie hebben zij behoefte? We maken onze processen zo intuïtief mogelijk. Elke stap moet voor zichzelf spreken."
Verbeeldingskracht en inlevingsvermogen: hoe zou de klant dit ervaren?”
Easybroker Formule
Zo heeft de nieuwe website om te beginnen een sterk vereenvoudigde navigatiestructuur gekregen. Nieuwe en bestaande gebruikers vinden nu veel makkelijker hun weg naar de informatie waar zij op dat moment behoefte aan hebben. Ook wordt nadrukkelijk aandacht besteed aan veiligheid: welke garanties wij onze klanten bieden en wat we doen om het overmaken van geld te beveiligen. De algehele uitstraling van de website ademt menselijkheid en overzichtelijkheid. Ook nieuw is het investeerdersblog. Dit is voortaan de centrale plek waar investeerders terecht kunnen voor de laatste updates en bijvoorbeeld de kwartaaldoelen.
"Wij geloven in simpelheid. Dat ligt ook besloten in onze 'Easy' formule: zeven uitgangspunten waarin eenvoud en inlevingsvermogen een belangrijke rol spelen," aldus Lerou. Over deze formule valt meer te lezen in onze volgende nieuwsbrief — net als over de app, want ook daar wordt inmiddels hard aan gewerkt.